Merhabalar Degerli Sesli Sohbet Severler Sizlerde Görüyorunuzki Son Dönemlerde Sesli Sohbetlerde Bot İle Userler Karışmış Durumda Kim Bot Kim User Bilinmez Oldu Aslında User Kaybını Yansıtmamak Adına Kendilerine Bot Kullanarak User Var Modunda Teselli Etmeleri Gerekir Onlarda O Şekil Yapıyorlar.Yapmasalar Millet Dalga Geçeçecek Atsalar User Kim Bot Kim Vesayre Yinede Bi Şekilde User Görünümlü Botlar İle Karşılaşabiliyoruz. Bu Seslilerin Sonu Nereye Gider Bilmiyoruz Zaten Kısa Zaman İçinde Yeni Görevlerde Çıkmaya Hazırlanıyor Muhtemelen 2024 Yılı Yeni Görevlerle Geçecek
✦ Son 30 yorum gösteriliyor ✦
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Düşüncelerinizi paylaşın